14 Temmuz 2014 Pazartesi

Sherlock Holmes maceraları

SIR ARTHUR CONAN DOYLE
Ipucu(neden kitap)
Kuşku (tutku yayınları)
Gölge Oyunları (tutku yayınları)




Sevgili pinuccianin yaz okuma şenliği için seçtiği kategorilerinden biri olan goodreads listesinden ölmeden önce okunması gereken 1001 kitap için uzun zamandır okumak istediğim Sherlock Holmes kitaplarindan üçünü seçtim. Benim için gayet iyi oldu.Çünkü bu kitaplar geçtiğimiz yıl en iyi arkadaşlarımdan birinin doğum günü hediyesiydi ve bir türlü okuyamamistim.Böylece okumus oldum.
Dünyaca ünlü dedektif Sherlock Holmes kendine özgü kişiliği ve maceralarıyla okurlari 1887 yılından beri Büyülemeye devam ediyor.
Sherlock Holmes filmlerde en çok canlandırılan karekter olarak Guinness Rekorlar kitabi na girmis.Yaklaşık 75 oyucu tarafından 200 ün üzerinde filmde canladirilmis.Kitapları 85 dile cevrilmis ve halen her yil Avrupa'da 5 milyon kitabi basılıyormus.Bunlar gercekten de çok ilginç bilgiler, yüz yıldan fazla zamandır hala ilk günkü gibi ilgiyle okunmasi gerçekten çok enteresan. Ama kesinlikle herkesin okumasi gerektiği konusuna vende kesinlikle katılıyorum. Çok eğlenceli ve eğitici kitaplar bu yuzden çok beğendim. Bu kitaplar için puanim 10 uzerinden 10.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder