10 Temmuz 2014 Perşembe

KARANLIK
YASMINE GALENORN
MARTI YAYINLARI
Bu kitap bir kaç yıl önce bir arkadaşımın bana yeni yıl hediyesiydi.Aslinda pek benim tarzim değil. Ben genel olarak bilim kurgu, fantastik tarz kitaplar okumaya bayılırım aslında. Ama bu kitap kesinlikle benim alıp okuyacağım tarz bir kitap değil. Bir kere kapak resmi cok kötü tasarlanmis (sanırım daha kötüsü olamazdı) kitapla sanki tamamen alakasiz ilgi bence kitabin kapagiyla başlar. Sonra konusu iyi ama cok dağılmış. Tamam bir vampirle ilgili yazıyorsun fakat icinde bir sürü farklı türde yaratık var.Kedi adamlar, pumalar, periler, likantroplar ve daha bir cok cesit ver kimin kim olduğunu karıştırıyorsun resmen.Bide üstüne arada Morgana la faydende bahsetmis.Neredeyse ondan iyi biri olarak bahsedecek(ki bir merlin hayranı olarak kesinlikle beni gıcık etti).Bu yuzden konu cok daginik ve tutarsiz geldi bana bundan dolayi acikcasi begenmedim ve bu yüzden bu kitap için puanim 10 uzerinden 3 oda emek verildiği icin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder