10 Temmuz 2014 Perşembe

PABUCUMUN AJANI
ASUDE
EPHESUS YAYINLARI
Ve son zamanlarda okuduğum en eğlenceli kitap.Konusuna, karekterlerine, kapağına yani kisacasi kitaba bayıldım. Asude yi gercekten tebrik etmek lazım kitabin ilk sayfasindan baslayarak son sayfasina kadar gülümsemem hiç eksik olmadı. Bir kitap ancak bu kadar iyi yazılır diyorum.Esas kizimiz denize bayıldım sakarliklari, tripleri hepsi birbirinde güzeldi. Tuna zaten her kızın hayalindeki erkek. Denizin dedigi gibi gercektende uarnuslu.Birbirlerine olan aşkları o kadar guzeldiki kesinlikle ilerde tekrar okumak isteyecegim kitaplar arasinda.Yazarin tüm kitaplarini okumaya karar verdim bu sayede umarim digerleridr bu kadar iyidir.Bu kitap icin puanim zaten 10 uzerinden 10 hic bir kusur göremedim. Eline yuregine sağlık Asude.Aslinda kitabin o muhteşem repliklerinden kesitler yazmayi düşündüm ama büyüsünü bozmak istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder