21 Temmuz 2014 Pazartesi

Marquez ve Benim hüzünlü orospularim

Gabriel Garcia Marquez
Benim Hüzünlü Orospularim
Can Yayınları

 Bazı kitaplar anlatilmaz sadece okur ve o ani yaşarsın. Iste buda öyle bir kitap.Marquez benim yazılarına hayran olduğum bir yazar ve okumaktan gerçekten çok zevk alıyorum. Puniccianin nobel ödüllü kategorisi için bu yüzden Marquez i seçtim. Çünkü bütün kitaplarını okumak istiyorum.Aslında bu kategoride kolera günlerinde ask okumaya karar vermiştim ama malasef bu kitap daha uzun zamandır elimde olduğu için bunu okumaya karar verdim.Iyiki de okumsum.Uz7n zamandır merak ettiğim kadar varmış. Gercekten de Marquez yine aşmış kendini.
 Kahramanımız 90 yaşında ve bu zamana kadar gercek bir sevgilisi olmamis kadınlar la sadece para karşılığı birlikte olmuş. Evlenmeyi hiç istememis.Gazeteci ancak hayatini idame ettirecek kadar kazanıyor. Ve 90.doğum günü için kendisine bakire bir kız hediye etmeye karar veriyor ve sürekli gittiği genel evi arayip istediğini bildiriyor. Kendisi için hemen bir kiz buluyor lar fakat kız daha 14nde kiz uyurken yanina giden yaşlı çapkın kiza dokunmadan sadece onu izliyor ve bu böyle sürüp giderken birde bakiyor kiza aşık olmuş. Konu bu yonde ilerliyor. Kisa ve öz anlatmış zaten.
  Bu yüzden puanim 10 uzerinden 10.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder