1 Ağustos 2014 Cuma

carpe diemmi duygular mı

Bazen diyorum ki sadece bir kitap veya bir şiir olsaydım karşılıksiz sevilirrmiydim.
 Aslında hepimiz sevilmek istiyoruz ama sevmeye yeteneksiziz.Peki bu durumu nasıl çözeceğiz a dostlar bilen var mı? Bilen varsa gelsin soylesin işte tam şurada hata yapıyorsunuz desin.
 Acaba bir benmiyim duygularını kaybeden yoksa tüm dünya öylede kimse farkında mı değil.
 Korkuyorum artık. Çünkü sanki bütün duygular dan arınmış ve sadece yaşamak için yaşıyorum gibi geliyor. Sanki her şey boş her şey sıradan ve ben sadece Carpe diem modundayim.
  Aslında farkındayım artık herkes böyle ama olmamalı bir şeyler değişmeli. Ama nasıl.
 Korkularimizdan arindigimizda egomuzu bir yerlere bıraktığınızda belki.Belki diyorum çünkü ben çok umutsuzum.
  Şimdi diyeceksiniz ki neden.Çünkü haber izlemeye korkuyoruz, birilerini aramaya korkuyoruz, birilerine neyin var demeye bile korkuyoruz çünkü bizden bir şey istemelerinden, onlarin acılarına üzülmek ten korkuyoruz.Bi haber olmak isimize geliyor.

   EVET SORUYORUM SIZE SIZCE DUYGILARIMI YENIDEN KAZANMAK İÇİN NE YAPMALIYIM.
  BIRINI SEVMEK, ÖNLEMEK ONUN ICIN BIR ŞEYLER HISSEDEBILMEK ICIN NE YAPMALIYIM? ????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder