9 Ağustos 2014 Cumartesi

Aman Allahim sonunda bitti çok şükür

S.....r et
John c.parkin
Arunas yayınlanlari



  Sonun da bitti derken gerçekten de düşüncem bu çünkü bir kişisel gelişim kitabi bu kadar kötü olur. Ya bu adam sürekli aynı şeyi tekrarlamaktan bikmamis mi acaba.Hayır hep aynı şey korkuyomusun sktr et işsiz mi kaldın sktr et ne olursa öyle devam et.E ben her şeye sktr et diyeceksem ki zaten öyle yapıyorum. Şimdi bunun bana kazancı noldu.Benim için sadece zqmqn kaybı oldu açıkçası.Tamam kabul ediyorum kişisel gelişim benim pek tarzım değil ama hiç okumadigim bir tarzda değil. Mesela Sam Horn okurken basılmıştim.Ve bana çok şey kattığına inanıyorum.Ama bu kitap tam bir facia.Bir puan vermek zorunda olduğum için puan verecem ve sirf emek verildiği icin puanim 10 uzerinden ancak 2 olur.Yani anlayacağınız o kadar kötü. Ha bide uzun zamandır hiç yapmadığım kitabi sallama moduna girdim ve 1 aydan fazla zamanda okudum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder