9 Ağustos 2014 Cumartesi

Elli ton üçlemesi ne devam

KARANLIĞIN ELLİ TONU
E L.JAMES
PEGASUS YAYINLARI

Kahramanlarımız bu kitapta da bu maceralarına son gaz devam ediyorlar.Hayır ben en çok bu kadın bu kitabi yazdıktan sonra yada kocası okuduktan sonra adamın yüz ifadesini görmek isterdim. Zira kadın uçmuş.Bu kadar fazla sexomanyaklik bilemiyorum yani.Kitap resmen +30.
 Tamam biraz fazla erotik ama aşk kısmı gerçekten çok güzeldi.Christian in tatlı kıskançlık ları falan ananin safliklari çok hoştu.Bazı yerlerde resmen nutkum tutuldu. Okurken şok olan ben resmen yazarın psikolojisi ni incelemek istiyorum. Aaaaa sanırım uctum.Neyse neyse kitap gerçekten güzel di.Bu kitap ta kahramanlarımız evlenmeye karar verdiler Christian in teklifi ne kadar ormantik olsada ananin kabul edişi gerçekten çok romantikti.Gerçi Christian kitabin sonunda durumu toparladı ama genede odun olduğunu degistirmez.
   Bu kitap için puanim 10 uzerinden 9.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder