5 Ağustos 2014 Salı

Elli ton üçlemesi-1 Grinin Elli Tonu

GRININ ELLİ TONU
E L JAMES
PEGASUS YAYINLARI


Sanırım bu kitabi yorumlamak çok zor olacak. Bu nasıl bir şeydir aman Allah im.Bu kadın resmen çılgın. Kesinlikle nasıl bir fantezi dünyasında yaşadığını çok merak ediyorum. Okurken kendimi yuh o kadarda olmaz derken defalarca kez kendi kendime konuşurken buldum.Resmen sado-mazo bir ilişki. Bir kadın nasıl bu kadar hakereti kabul eder anlayabilmis değilim. Üstelik kendisine işkence edilmesinden nasıl zevk alır. Bu kesinlikle anlaşılır bir durum değil. Evet nutkum tutuldu ve resmen kelimelerin kifayetsiz kaldığı yerdeyim.Okurken bile yüzümün kizarmasina engel olamadım. Çok fazla erotik. Gerçek hayatta kesinlikle kabul edilebilir değil. Evet okurken heyecanlı merak uyandırıcı ama gerçek hayatta asla ve asla olmaması gereken bir şey.
    Açıkçası şu anda en çok bu kitabi nasıl film yapacaklar onu merak ediyorum. Oyuncu seçimi ve nasıl bir senaryo yazacaklar ne kadarını yok sayacaklar.Inanilmaz bir merak içindeyim.
  Bu kitabı puanlamak gerçekten de çok zor.Neden derseniz bir kere gerçekten beğendim ama kesinlikle +25 yaş sınırı olmalı.
  Bu kitap icin puanim 10 uzerinden 8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder