19 Ağustos 2014 Salı

AYŞE KULIN HAYAL


HAYAL
AYŞE KULIN
REMZİ KİTABEVİ

   Hayal Ayse Kulin in kendi otobiyografisini yazdığı son kitabı. Ayşe Kulin her daim benim favori yazarımdır.
   Bu kitapta vedayla başladığı hayat hikayesine bu kitapla son vermiş. Bugüne kadar okuduğum hiç bir kitabinda beni hayal kırıklığına hiç ugratmadi.
   Bu yüzden kendi biyografisini okurken zaman zaman çok üzüldüm. Zaman zaman güldüm. Ve onu daha iyi anlayabilme şansına sahip oldum.Mesela 40 yaşına kadar neden yapmadığını bizi kendinden neden mahrum bıraktığını hep çok merak ettim. Ve bu kitapla bunu ve bunun gibi bir çok merak ettiğim konuya açıklık getirdi. Şimdi şunu merak ediyorum acaba sevgili Ayse kulin i kapılarından çeviren yayinevleri su anda ne düşünüyorlar.
    Neyse ben bu kitapla birlikte sevgili yazarımın yazdığı her kitabi yazarken yaşadığı serüvenlerinide öğrenmiş oldum.
 Onunla birlikte nimetayi fureyyayi aylini tekrar yaşadım. Bir hayal için ne kadar koşulur.Nelerden vazgeçilir.
    Iyiki vazgecmemissin diyorum.Iyiki bizi mahrum birakmamissin.Umarım bize daha bir çok seruvenler yasatirsin.Iyiki varsın.
   Bu kadar iyi bir yazara yorum yapmak elbette haddim değil hele puanlamak hiç. Ama şunu kesinlikle söyleyebilirim. Bu kitap için ancak 10 uzerinden 10 puan verilebilir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder