10 Ekim 2014 Cuma

uzun bir aradan sonra

TESS GERRITSEN
RUHUNDAKI ZEHIRLE YUZLES
MAETI YAYINLARI



  Uzun zamandir malasef ki yazamıyorum. Yoğunluktan bir türlü fırsat bulamadım.
  Yazamadığım gibi malasef okumak icinde çok zamanım olmadı.
   Tess geritsen uzun zamandır merak ettiğim fakat ilk kez geçen senlikte okumaya baslayabildigim bir yazar oldu.Ve cok da sevdim. Bu senlikte kesinlikle bir çok kitabını okumaya karar verdim.Bunlardan bir taneside Ruhundaki zehirle yüzleş. Kitabı gerçekten çok sevdim.Zaten polisiye benim en sevdiğim kategori diyebilirim.Bu yüzden de iyi yazılmış polisiyeler her zaman kendine bağlar. Tess Geritsen de öyle. Kitaplatiyla gerçekten bağlıyor.Kitabın sadece ismini sevmedim.Zaten orjinal adi Girl misssing olan bir kitabin di ancak bu kadar kötü cevrilebilir.Onun disinda da tek kelimeyle çok iyiydi.Bu kitap için puanim 10 uzerinden 9.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder