10 Ekim 2014 Cuma

İSKENDER PALA

İskender PALA
Efsane
Kapı yayınları

 Iskender Palayi ilk kez odla okuyup sevmiştim. Bu kitapta sevgili arkadaşim sevidenin hediyesi. Uzun zamandir okunmayi bekliyordu malasef.Bazı kitapları beklettigim için kendime gerçekten çok kızıyorum. Ve bu da onlarsan biri.Ben kitabin tamamen Barbaros la ilfili olduğunu düşünmüştüm ama bambaşka hayatları anlatıyor polisiye kadar sevdiğim tek kategoridir  tarihi karakterlerin hayatları.Zamanında Ispanyanin Müslümanları nasıl katlettiğini anlatan olağan üstü bir kitap. Ben ilk bu katliamlari Fatumanin eli kitabinda okumuştum ve o da beni çok etkilemişti.Bu kitapta öylesine güzel öylesine insanın içini acıtıyor. Fakat bu kitap Iskender Palanin ağır diline rağmen çok hızlı ilerledi.Her müslümanın kesnlikle okuması gerekli.Bu kitap için puanim 10 uzerinden 10.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder