19 Ekim 2014 Pazar

Güz okuma şenliği son gaz devam.Kategori adinda bir meslek adı geçen bir kitap.

BIR PSIKIYATRISTIN GİZLİ DEFTERİ
GARY SMALL
GIGI VORGAN
NTV


      Psikiyatri benim hep ilgimi çekmiştir. Psikiyatrlarin insanlara bakisi olayı çözme yöntemleri hep enteresan gelmiştir. Zira benim bir çok yönden olduğu gibi bu larda da pek sabrim yok malasef.Hep tez canlı oldum ben.Ve bu kitapta aslında ilk gördüğümüz bizi her zaman yaniltir teoremini iyice kavramış oldum.
   Olaya ilk baktığımızda bambaşka düşünüyoruz ama sonunda bambaşka bir yerde oluyoruz.
  Kitapta ki konular gerçekten özenle seçilmiş. Islenen konular gayet iyiydi. Özellikle alışveriş kolik bir kadını anlatması alisveris manyağı olan benim için bile bir örnekti.Ailelerde açılmayan sırlar, söylenen yalanlar hepsi gayet iyi çözümlenmis vr çok iyi anlatmış.
   Zaten kitabin yazarlari kari koca bori psikiyatrst diğeri seneryo yazarı. Böylece ikisi birden dengeyi çok iyi kurup çok iyi anlatmışlar.
 Bu kitap için puanim 10 uzerinden 9.

2 yorum:

  1. iyi puan vermişsin, beni kesmemişti ama , herkesin bakış açısı farklı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle hepimiz bambaşka algılıyoruz okurken.Benim pek tarzım olmasada adam gerçekten komik ve eğlenceli anlatmış.

      Sil