25 Eylül 2014 Perşembe

SONSUZ AŞK
P.C.CAST
SONSUZ YAYINLARI


 Pc.cast aslında benim çok sevdiğim yazarlar arasındadır. Bu kitabı alirkende ben bunu göz önünde tutmuştum.Ha birde benim için olmazssa olmaz kitap kapağı. Bu kitap sadece yazar ismi ve kapağıyla sadece satilabilen bir kitap.Zira kitabi zaten pc.cast yazmamış.Sadece giriş notu kendisine aitti.
  Resmen yazarlık denemsi yapan yazarlar yazmış bence.Çünkü hepsi vampirlerle ilgili hikayeler yazmışlar fakat hikayeler gerçekten çok kötü. Belki ortaokulda falan olsam beğenebilirdim ama değilim ve beni tamamen hayal kırıklığına uğrattı. Bu yüzden bu kitap için  puanim 10 uzerinden 3.


  PETER PAN ÖLMELI
JOHN VERDON
KORIDOR YAYINLARI
 Peter pan ölmeli  bu ay kitap ağacıyla birlikte okuduğum ilk kitapti.Uzun zamandir onlarla okumak istiyordum fakat ya hiç ilgilenmedigim yada okuduğum kitaplari okudular.Bu sefer hazır tüm şartlar uygunken vunu okuyayım dedim.
  Polsiye benim sevdiğim kategorilerin kesinlikle başında gelir.
  John Verdon daha önce okumadigim bir yazardi. Bu sayede okjma şansım da oldu.
   Manyak bir seri katil.Kisa boylu hiç gelismeyen ve çocuk gibi göründüğü için peter pan lakabı takilmiş.Önüne gelen herkesi öldürebilicek dercede psikopat.
  Kimliginin ortaya çıkma şüphesi olduğunda herkesi öldürebilir.
   Tabi modern sherlock holmesimiz olayi çözüyor. Kitap iyidi aslında. Hizli ilerledi.Fakat sonunu kötü bağlamıştı. Sherlock okuyanlar bilir sherlock olaylari genel olarak olayları kısa sürede zekasıyla en ufak ayrıntılardan çözer Iste bu kitabi da yazari bu şekilde bağlamış bu yüzden sonunu beğenmedim onun dışında gayet iyiydi.
  Bu kitap için puanim 10 uzerinden 7.


 MILENAYA MEKTUPLAR

FRANZ KAFKA

TUTKU YAYINLARI

Milenaya mektuplar uzun zamandır okumak istediğim bir kitapti. Ağustos ayında ki yazarımız kafka olunca hemen okuyayım dedim.Gerçi yoğunluktan baya bu uzun sürdü bitirmem ama.Yinede çok beğendiğim. O kadar yıl önce yazılmış muhteşem aşka dair mektuplar. O kadar içten o kadar özel diki bayıldım. Keşke milenaninda mektuplarini okuyabilseydik ama malasef elimizde sadece bunlar var.
  Böylesine büyük ustaların kitaplarini klasil olarak puanlamiyorum ama kesinlikle kitap kurtlarina tavsiye ederim.


  SIRCA KÖŞK
 SABAHATTIN ALI
 YAPI KREDİ YAYINLARI



Sabahattin Ali benim kürk mantolu madonnayla tanıdığım ve çok sevdiğim bir yazar.
  Sirca Köşk zamanında yasaklanmış bir kitap. Aslında kitabi ilk okumaya başladığımda çok beğenmedim. Ve neden yasakladığınida anlayamadım. Fakat ortalarında hem güzelligini hemde yasklanma nedenini anladım.
   Su an ki durumumuzu bile gayey iyi anlatan bir kitap.Bu kitap için puanim 10 uzerinden 8.


21 Ağustos 21 Eylül tarieeu arasında okuduğum kitapları malasef yayinlayamamistim.Hazır firsat bulmuşken yazayım dedim.Malasef bu ay benim için çok verimsiz geçti. Yaz okuma şenliği için 40 kitap okumayi planliyordum fakat 32de kaldım. Zira bu ara benim için çok yoğun geçti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder